måndag 2 juni 2014

12 Maj, Fredag. 23.47

Idag var det värsta kvällen i mitt liv. Jag, Lina och Thea var i parken och skulle festa och ha kul. Vi kom dit vid ungefär .. Eh vad fan jag vet inte! Någon gång på kvällen i alla fall. Jag tog med mig fyra vinflaskor till oss, en var. Vi hade bestämt oss för att träffas vid stenen runt klockan nå't runt 21 för att hinna ha en förfest ensamma innan festen i parken började. Thea var sjukt taggad på att börja dricka vin och hon hade pratat om den här kvällen sedan länge tillbaka. Hon hade tjatat om att jag var tvungen att dricka ikväll även om jag aldrig gjort det mer än lite grann. Och då hade allt börjat snurra runt runt, allt blev suddigt och jag vaknade upp på kalla marken bland löv. Hade tunt lager med snö,helt kladdigt runt mig, vad hade hänt medan jag var helt borta egentligen? Faaaan jag hade spytt ner hela mig!! Fy Faan vad pinsamt!  Alla hade fotat mig.. Aja skitsamma, nog om de nu! I alla fall så började vi vår förfest och började snacka om killar. Lina snackade om Danne hela kvällen och hon frågade oss vad vi tyckte hon skulle göra. Hon skulle tydligen ta ett snack med honom och ja,, om jag känner henne rätt så lär det ju bli ett ligg eller två.. När vi hade druckit varsin flaska med vin så drog vi till den stora festen. Lina såg Danne direkt, hon gick mot honom och bad mig hänga med. Jag hängde med och på vägen till honom så bad hon mig hålla sig lite i bakgrunden så de kunde snacka ifred men hon ville jag skulle finnas vid hennes sida om han skulle vara så full så han skulle spöa upp henne eller vad fan som helst. Men allt gick bra och vad var det jag sa?? Jo, de blev hångel och kramar och lite taffs här och var. Plötsligt så kom de pussandes och höll varandra i handen och sa "vi draer häem nue" med brytning som en proppfull övergäst padda eller som när man har proppat munnen full med marshmallows du vet. Jag och Thea gav upp då också och gick hem till oss. Hade ju dock velat träffa någon snygg kille.. Men vi var så sjukt trötta efter en jävligt jobbig vecka i skolan. Men nu gott folk som läser det här kanske, förmodligen bara jag men vafan tänk om iaf, nu ska jag sova! Har varit en lååång dag!
Puss och kram bästa dagbok, från ett övertrött tjej!


Othilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar