måndag 13 maj 2013

Fortsättningen på den förbjudna kärleken.

Förlorad ängel är forsättningen på Becca Fitzpatricks serie om fallna änglar. Gillade man den första boken lär man garanterat gilla en här boken hon skriver fortfarande mycket detaljerat och man dras lätt med i boken.




Efter tragedin i skolan så har Nora nu Patch som skyddsängel och deras förhållande är detsamma. Men efter tiden så hamnar dom i ett bråk och gör slut. Nora ångrar det men står på sig och fortsätter med livet och allt verkar bra tills hon upptäcker att Patch dejtar Marcie Millar- Noras ärkefiende. Sen börjar Nora även se sin döda pappa på oförklariga ställen. Är det bara illusioner eller finns han på riktigt? Det vetinte Nora och hon börjar Dejta Scott som Patch på något sätt inte verkar gilla och Nora blir hotad av "Den svarta handen" vem är det? Kan det vara Patch som fortfarande har hemligheter och vill hämmnas eller vill någon Nora illa ennu en gång?


Boken är väldigt spännande och jag ville aldrig lägga den ifrån mig men jag gillade första boken bättre för en av mina favvo personer var inte med så mycket  (lite löjligt men gillar man en person i en bok så vill man ju oftast ha med den).


Jag kan rekommendera boken om man gillar spänning och liite liite skräck ävenn såklert romantiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar