måndag 13 maj 2013

Boken om förbjuden kärlek.

Boken om förbjuden kärlek och att ha döden hängande efter sig nästan hela tiden.
Fallen Ängel av Becca Fitzpatrick.






Först kan man tro att boken är super dålig för boken är ganska seg. Men efter ett tag så börjar allt spännande komma och själv ville jag inte släppa ifrån mig efter som jag ville veta vad som skulle hända.

Boken handlar om
Nora är en High School elev hon bor med sín mamma i det gammla hus Nora alltid bott i. Hennes pappa vart mördad och man har inte fått veta vem det var. En dag i skolan så blir hon placerad på lektionen med Patch.

Efter ett tag inser Nora att Patch inte är en vanlig High school elev som alla tror och att han har mer mörka hemligheter en någon kunde tro.


Boken är skriven av Becca Fitzpatrick och själv så tycker jag att hon är en väldigt begåvad författare hon skriver så det känns som allt vore på riktigt. Författare som skriver så bra som hon är bäst.

Jag rekomenderar boken till dig som gillar spänning och romantik.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar